Suport Clienti Hotel Brasov Romania - XTravel Hoteluri Brasov - XTravel Hotel Brasov Romania - XTravel
Joi, 05 Decembrie 2024
Avangarden 3 Brasov

Avantaje oferite de noi 
pentru rezervari online!
Sistem securizat 3-D
Preturi mai ieftine decat la receptie
Rezervare garantata fara plata in avans
Verified by VISA MasterCard.
SecureCode.
       Despre sistemul 3-D Secure
       Confirmarea rezervari la hotelul dorit se poate face prin orice card VISA sau MasterCard (sunt acceptate atat cardurile de credit cat si cele de debit). XTravel este certificata 3-D Secure de catre VISA si MasterCard prin Romcard pentru tranzactii online cu orice card.
       3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
       In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard.
       Sistemul 3D Secure permite efectuarea de plati on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Securizat de:
RomCard Secure ROMCARD
3D-Secure
Technology
SSL

Securitatea tranzactiilor la
Hoteluri Bucuresti
este oferita de RomCard
liderul roman in domeniul
sistemelor de plata prin carti de credit.
mai multe detalii  
Hotel in Brasov
Hotel in Poiana Brasov
Hoteluri de 5 stele
Hoteluri de 4 stele
Hoteluri de 3 stele
Hoteluri de 2 stele
Pensiune in Brasov
Pensiune in Poiana Brasov
Apartamente in Brasov
Informatii Cazare
Bucuresti & Brasov
Calatorind prin Romania
Gazduire in Romania
Preturi cazare Bucuresti
Ambasade in Bucuresti
Harta Bucuresti
Inchirieri Masini Brasov
Traduceri legalizate Brasov - Consultia
Intrebari Frecvente
Review-uri Hoteluri
Harta Site
Adauga Site la Favorites
Home   /  Intrebari Frecvente
  Intrebari Frecvente
Informatii despre Serviciile oferite de Agentia de turism Xtravel
Care sunt ofertele Agentiei XTravel?
Agentia de turism XTRAVEL ofera un sistem de rezervari pentru hoteluri, apartamente si pensiuni din Romania, confirmarea imediata a disponibilitatilor, tarife negociate si reduceri, inchirieri de masini la preturi speciale in orice oras important din Romania, oferte turistice pentru activitati artistice, relaxare, sport si multe altele.
Rezervarea de Hoteluri pentru turisti
Cum se face o rezervare.
Cele mai multe hoteluri si pensiuni au camere rezervate si garantate pentru noi. Dupa ce ati facut o rezervare, veti primi un email de la noi prin care vi se va raspunde la rezervare.

Acest email va contine mai multe detalii in legatura cu rezervarea Dvs. si va avea atasat un formular, denumit Autorizare de Carte de Credit.

Pentru a vi se confirma rezervarea trebuie ca Dvs. sa ne trimiteti prin fax formularul "Autorizare de Carte de Credit" completat cu datele de identificare a cartii de credit precum si o data limita pana la care poate fi folosit, dupa aceasta data nu vom mai fi autorizati sa folosim datele cartii de credit pentru a garanta rezervarea facuta de catre Dvs.

Imediat ce cartea Dvs. de credit este inregistrata (de obicei aceasta operatie dureaza o zi), veti fi informati prin e-mail ca rezervarea Dvs. este confirmata.
Ce reprezinta "Autorizarea de Carte de Credit"?
Aceasta este un formular care ne garanteaza rezervarea Dvs., nici o suma de bani nu va ridicata de pe cardul Dvs.
Daca veti fi obligati sa anulati rezervarea, puteti face acest lucru respectand "Conditiile de Anulare", fara a fi obligati sa platiti vreo taxa de anulare.
Cum se face plata pentru rezervarea facuta?
De obicei, datele de indentificare ale cartii de credit se cer doar ca garantie a rezervarii si nu vor fi prelucrate pentru efectuarea vreunei plati pana in momentul cazarii Dvs. Plata sumei totale a cazarii va fi facuta direct la hotel, fie prin carte de credit sau numerar.

Sau, exista optiunea de a plata prin transfer bancar. Dar, in acest caz, trebuie sa primim suma totala cel putin cu 10 zile inainte de de sosirea Dvs. pentru a va asigura rezervarea.

Pe durata evenimentelor de sezon sau, conform conditiilor fiecarui hotel in parte, este posibil sa vi se ceara sa platiti complet rezervarea sau sa va creati un depozit imediat pe card pentru a confirma rezervarea.
Taxele sunt incluse in pretul rezervarii?
Da, taxele de cazare si TVA sunt intotdeauna incluse in pretul total al rezervarii.
Exista alte taxe sau plati de facut pentru diverse servicii?
Nu, pretul afisat va fi pretul total care trebuie achitat. Nu este ceruta nici o taxa suplimentara de catre sistem sau pentru anularea in timp util a rezervarii.

Vor fi suportate penalitati in cazul in care nu ajungeti la hotel pentru a va caza sau pentru anularea rezervarii dupa termenul limita acordat de hotel, "Termenul limita de Anulare". Verificati "Politica de Anulare" din detaliile rezervarii.
Ce reprezinta Voucher-ul si cum se tipareste?
Voucher-ul reprezinta un formular care contine toate detaliile legate de rezervarea Dvs. De asemenea este documentul pe care trebuie sa il prezentati la sosirea la hotel.
Voucher-ul de cazare va fi pregatit cu 10 zile inainte de sosirea Dvs., dupa verificarea datelor din formularul de "Autorizare a Cartii de Credit".

Veti primi Voucher-ul prin e-mail. Daca nu il puteti tipari, dar confirmarea rezervarii a fost facuta, trebuie sa ne contactati pentru a v-il trimite prin fax sau a anunta hotelul despre rezervarea Dvs. si despre faptul ca veti sosi fara un Voucher.
Pretul este pe camera sau pe persoana?
In general, conform regulilor internationale privind serviciile hoteliere, preturile sunt pe camera. Dar recomandam sa fie verificate foarte atent termenii si conditiile mentionate in formularul de rezervare al hotelului.
Micul Dejun este inclus in pretul total al camerei?
De obicei, da, dar in momentul completarii rezervarii trebuie sa verificati detaliile privind ce este si ce nu este inclus in pretul de cazare asa cum este specificat in pagina de descriere a fiecarei unitati de cazare in parte.
Anularea unei rezervari
Cum pot anula o rezervare?
Pentru a anula o rezervare, va rugam sa contactati Centrul de Informare a Clientilor si sa completati formularul dupa cum urmeaza: numele Dvs., adresa de e-mail care va fi ceruta, la Subiect trebuie redactat : "Anulare de rezervare - Numele Dvs." , la "Comentarii" va rugam sa ne transmiteti: Numele Hotelului pe care l-ati rezervat si datele de sosire si de plecare. Apoi apasati butonul albastru "Trimite".

In cazul in care nu puteti sa accesati Internetul pentru a anula o rezervare online, sunteti rugati sa transmiteti un fax la numarul: (+40) - 268 324 322 respectand temenul limita de anulare a rezervarii. In cazul in care trebuie sa anulati rezervarea pe durata weekendului sau a Sarbatorilor Legale, va rugam sa ne contactati direct la numarul: (+40) 788 268 101.
Daca trebuie sa plecati si va temeti ca nu veti putea accesa e-mailul, va sugeram sa ne indicati un numar de mobil in detaliile rezervarii astfel incat comunicarea sa se desfasoare fara probleme.
Ce reprezinta "Politica de Anulare a Rezervarilor"?
Hotelul / Unitatea de cazare poate cere un termen-limita maxim pana la care puteti anula rezervarea fara a fi nevoiti sa suportati vreo penalitate sau taxa. In cazul anularii rezervarii dupa acest termen, hotelul poate opera plati de pe cartea Dvs. de credit ca penalitati pentru camerele nevandute. Suma este specificata in detaliile hotelului.

Inainte de a confirma definitiv rezervarea Dvs., vi se vor face cunoscute: data, timpul de anulare si suma incasata ca penalitate.
Valoarea penalitatii este hotarata de fiecare hotel in parte si poate varia de la prima noapte de cazare pana la intreaga perioada de cazare (puteti verifica in pagina fiecarui hotel).
Cum se poate modifica o rezervare?
De indata ce rezervarea v-a fost trimisa, nu o puteti modifica in mod direct. Pentru a modifica detaliile, trebuie sa trimiteti un mesaj direct in care sa dati datele exacte ale rezervarii si sa corectati datele initiale ale rezervarii.
Diverse
Cum se procedeaza pentru a inchiria o masinia?
Serviciul de inchirieri de masini si autoturisme functioneaza impreuna cu EUROCARS.RO, partenerul nostru si unul dintre principalii furnizori de servicii de inchiriere de masini de pe piata din Romania. Inchirierile de masini sunt disponibile pe tot cuprinsul intregii tari, langa aeropoarte sau in principalele orase din Romania. Puteti rezerva o masina prin noi sau puteti inchiria un autoturism direct accesand: http://www.eurocars.ro

XTravel si Eurocars.ro lucreaza impreuna pentru a oferi servicii turistice de calitate clientilor lor. Astfel putem sa asiguram servicii de inchiriat de masini oriunde in Romania la cele mai bune preturi de pe piata romanesca a inchirierilor de autoturisme. Verificati ultimele oferte ale EuroCars Romania.
Se ofera reduceri sau tarife speciale?
In pagina principala a sitului va rugam sa verificati atent pagina "Ofertele noastre Speciale" pentru a vedea daca hotelul in care doriti sa stati beneficiaza de diverse preturi speciale. In acest caz, va rugam sa accesati pagina hotelului pentru a vedea ratele speciale in detaliu. Va rugam sa nu ezitati sa contactati Departamentul Rezervari pentru a cere reducerea aferenta.
Cum imi sunt protejate datele personale?
Numerele cartilor de credit sunt imediat sterse dupa plecarea de la hotel si detaliile personale sunt pastrate intr-un loc sigur din motive de evidenta contabila. Datele Dvs. personale nu vor fi facute publice unei a treia parti.

Adresa Dvs. de e-mail nu va fi folosita pentru a vi se trimite mailuri nesolicitate (Spam) sau oferte publicitare. Adresa Dvs. de e-mail va fi folosita doar pentru a va trimite mesaje in legatura cu rezervarile Dvs. sau detalii despre hotelul sau unitatea de cazare pe care ati rezervat-o.

Adresa de e-mail nu poate fi facuta cunoscuta altcuiva in afara de hotelul pe care l-ati solicitat sau furnizorului de servicii pe care le-ati solicitat.
Acceptam:VISA, MasterCard,
VISA Electron & Maestro
Comentariile clientilor nostri:
Guillermo (Madrid Spain) - 4/9/2008
This descricion is real far away from a terror movie. Motanul Galanton PENSION Firs of all I would said that the only problem that I have in Rumania whit a pension whas the next one. I have been in others in Sighisoara (Transilvania) for example and it where really good. But this is another description. 2 th april 2008, 11 pm, Me and a friend where close to Bucarest airport looking for a pension to avoid the previsible problems due to NATO miting in Bucarest. When we arrived to the pension the treat in the recepcion was good, no problem. The room was fine as well. The problems apears later, at 12am in the night, the music in the recepcion was really high, imposible to sleep. We where to speak with the recepcionist and we find a small party in the saloon, 7 people totally drunk, but we explained to the reception man that we want to sleep, he said that there was no problem, they where going to reduce the volume of the music. We returned to our room, the music was reduced but was not enought so at 2am in the night we went again to said that whit this sound was impossible to sleep. We explained to the recepcionist and the manager of the pension, whom where totally drunk that we where spanish and we understand party but we thought that at that hour (thuesday 2am in a pension) it was no reasonable and that we wanted the total stop of the noise. The answer where that the only posibilitie was to change the room, not to stop the party or the noise. We answered that it was not enought and in this case we want back our money. Far away of apologized they( 7 people drunk) begun to insult us, they put the maximun volume etc etc, it is no easy in a foreing country to speak with this kind of people. What can you do when the manager of a pension insult you totally drunk and said that this is a pension and is not a hotel so they can do what ever he want? We said them that we where going to call the police, they laughted of us and said us that the police was their friend. As we didnt want more problems, we returned to our new room that they given us where of course the noise was horrible. We try to rest, but you can imagine....and the next day early in the morning we discover a little present from them in our rent car, one of the tire was punctured. This is what you can find in Motanul Galanton PENSION, absolutly not recommended.
mai multe comentarii
Prima Pagina    |    Intrebari Frecvente    |    Review-uri Hoteluri    |    Link-uri Asemanatoare    |    Harta Site
All rights reserved XTravel Ltd. © 2002 - 2024